LabBase Plus celebrates pride
Go back to homepage

Job offer curation - ⁨Chatbot⁩

Offers

アーキテクト_リードエンジニア

株式会社ジーニー

  • GCP
  • GitHub
  • TypeScript
  • Slack
  • BigQuery
  • PHP
  • Node.js
  • Confluence
  • Rust
  • Webアプリケーション

共通基盤のアーキテクチャ設計からエンジニアチームをリードし、CDPやRecommend、BIとの連携強化によるパーソナライズ配信と分析を行います。システムの技術的課題に対するソリューション提案、アーキテクチャ設計、QCD最適化を主な業務とし、最新のマーケティング技術を駆使したプロダクト開発に携わります。

  • Salary ⁨¥⁩⁨8,000,000⁩ - ⁨13,000,000⁩
  • Work Location 東京都
  • Company employee count 101 to 1,000
  • Link to this company's homepage. Company Homepage

Other offers from this company

機械学習エンジニア

株式会社サイバーエージェント

  • Voicebot
  • AI
  • 機械学習
  • DX
  • 生成AI
  • データサイエンス
  • Web
  • フロントエンド
  • バックエンド
  • ML/DS

AI事業本部では、バックエンド、WEBフロントエンド、機械学習の各エンジニア職を募集。リテールメディア、オペレーションテクノロジー、VoiceBot、生成AIビジネスなど多様なプロダクトにおいて、最先端のAI技術を活用したサービス開発に携わります。巨大データとAIを駆使し、革新的なデジタルソリューションの創造に挑戦します。

  • Work Location 東京都
  • Company employee count 1,001 to 10,000

Other offers from this company

Urgent

カスタマーサポート(リーダー候補)

株式会社IVRy

  • SaaS
  • 音声AI
  • カスタマーサポート
  • テクニカルサポート
  • 対話型AI

カスタマーサポートチームの立ち上げと運営を担当し、プロフィットセンターとしての役割を果たします。主な業務は、ユーザーのペインや課題を積極的に把握し、サービスグロースに繋げる仕組みづくりです。具体的には、ライフタイムバリュー(LTV)の向上、機能利用度の改善、クロスセル/アップセル戦略の立案と実行、解約率の改善に取り組みます。また、カスタマーサポート組織の設計、管理、運営を行い、現場からのエスカレーション対応や障害発生時の顧客コミュニケーションを担当します。多様な業界や業種のお客様と接する中で、ビジネス知見、カスタマーサポートスキル、業務コンサルティング能力を磨きながら、顧客ニーズを迅速にサービス改善に反映させる役割を果たします。

  • Salary ⁨¥⁩⁨4,000,000⁩ - ⁨7,000,000⁩
  • Company employee count 11 to 100

Other offers from this company

Login to see all the remaining offers.

By registering with LabBase Plus you...

Picture of search page on product

You can select from our vast stock of job offers.

  • Can view all curation offers.
  • Receive notifications of new offers added to curations.
  • Possibly be scouted by corporations.
  • Search for companies with unique technologies.
  • Search for job offers in areas like inorganic chemistry material science.

Registration takes roughly 2 minutes